Kim jesteśmy?
Nasza gmina obejmuje miasto Nowy Dwór Gdański oraz 25 sołectw dookoła.
Sołectwo to wieś i okolice.
O gminę i naszych mieszkańców dba Urząd Miejski.
Co robi Urząd Miejski?
W urzędzie zajmujemy się różnymi sprawami ważnymi dla mieszkańców.
Na przykład:
• Wydajemy dowody osobiste,
• Dbamy o nasze mieszkania i budynki,
• Zajmujemy się ochroną środowiska,
• Naprawiamy drogi, remontujemy i budujemy nowe budynki,
• Zajmujemy się edukacją, kulturą i zdrowiem.

Pracami urzędu kieruje burmistrz.
Pomagają mu inni urzędnicy i rada miejska.
Dostępność urzędu miejskiego dla osób z niepełnosprawnościami

Przed naszym budynkiem jest miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Mamy platformę, którą można wjechać na parter.
Mamy podjazd dla osób na wózkach.
Mamy dostępną toaletę.
Mamy pętle indukcyjne.

Mamy tłumacza języka migowego. Żeby z niego skorzystać, nie musisz się wcześniej umawiać.
Jak się z nami skontaktować?

Możesz napisać do nas list na adres:
Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim ulica Wejhera 3
82-100 Nowy Dwór Gdański

Możesz wysłać do nas pismo przez platformę e-PUAP.
Możesz do nas napisać e-mail na adres:
urzad@miastonowydwor.pl

Możesz do nas zadzwonić na numer telefonu
55 247 24 01.

Możesz przynieść pismo i inne dokumenty do Punktu Obsługi Mieszkańca albo do sekretariatu.
Pracujemy od poniedziałku do piątku.
• w poniedziałki, we wtorki i czwartki pracujemy od 7:30 do 15:30, • w środy pracujemy od 7:30 do 16:30
• w piątki pracujemy od 7:30 do 14:30.
Znajdziesz nas przy ulicy Wejhera 3.
Wykorzystane symbole graficzne są własnością rządu Aragonii i zostały stworzone przez Sergio Palao dla ARASAAC (http://www.arasaac.org) a rozpowszechniane są na licencji Licencja Creative Commons BY-NC-SA.